Veelgestelde Vragen

Bestellingen:

Ik kan het product wat ik zoek niet vinden, kan ik hierbij hulp krijgen?

Wij helpen u graag bij het maken van een keuze of bij het plaatsen van uw bestelling.

  • U kunt een e-mail sturen naar info@vivioggi.nl, wij zullen uw vraag, uiterlijk binnen 8 uur, met plezier in behandeling nemen. 

Ik zoek een bepaald artikel dat in de collectie vertegenwoordigd is. Ik kan dit artikel echter niet vinden op de website. Is het mogelijk dit artikel te bestellen?

Voor specifieke vragen over artikelen kunt u een e-mail verzenden naar info@vivioggi.nl. Wij zullen uw vraag, uiterlijk binnen 8 uur, met plezier in behandeling nemen. 

Ik wil mijn bestelling graag afhalen in Willemstad. Is dit mogelijk?

Afhalen is niet mogelijk, alle geplaatste bestellingen worden gratis verzonden. 

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

U kunt in de webshop betalen per iDEAL, creditcard (Visacard of Mastercard), Bancontact (BE), of via een overboeking. Bancontact is een betaalmethode die alleen beschikbaar is voor Belgische klanten.

Zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad?

Wij proberen onze collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad, indien een product niet op voorraad is dan komt er uitverkocht bij het product te staan. In principe kunnen wij deze artikelen wel voor u bestellen op aanvraag. Nadat u een bestelling op aanvraag heeft geplaatst krijgt u van ons bericht of uw bestelling op voorraad is. Hierin zijn wij afhankelijk van onze Italiaanse leverancier. 

Waarom is het handig om een account aan te maken?

Met uw e-mailadres en wachtwoord heeft u toegang tot uw eigen account. U kunt de status van uw bestelling bekijken, krijgt inzicht in de ordergeschiedenis en past gemakkelijk uw gegevens aan.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee dat is niet nodig, u kunt ook een bestelling plaatsen als gast zonder het aanmaken van een account. U vult dan eenmalig uw adresgegevens in.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Cadeaubonnen zijn online verkrijgbaar en te koop in onze webshop. Voor meer informatie en het bespreken van de mogelijkheden kunt u contact opnemen via e-mail info@vivioggi.nl.

Leveringen:

Er worden breekbare producten verkocht, is het risicovol mijn bestelling te laten versturen?

Ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht uw bestelling of een deel hiervan toch onverhoopt met breukschade geleverd worden, dan wordt dit uiteraard door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij u vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een foto per e-mail. 

Ik wil graag melding maken van breuk in mijn zending, hoe doe ik dat?

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten kan het bij uitzondering voorkomen dat producten met breukschade aankomen. Wij vragen u in dat geval direct na ontvangst van uw bestelling een e-mail te sturen naar info@vivioggi.nl, met daarbij een foto van de breuk artikelen. Het is voor ons noodzakelijk dat u het bestelnummer hierbij doorgeeft. 

Wat zijn de verzendkosten bij Vivi Oggi?

Wij verzenden altijd gratis binnen Nederland en België met PostNL en DHL. 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra uw pakket wordt aangeboden bij PostNL of DHL, ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie en het Track & Trace nummer. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. 

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer u besluit een bestelling retour te sturen, dan kunt u de artikelen retour aanmelden. Ons retour adres is Cees van Gendlaan 1, 4797 CV in Willemstad. Wij vragen u een kopie van de pakbon toe te voegen en daarop het rekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Het bedrag wordt binnen uiterlijk 14 werkdagen aan u teruggestort, zodra wij de artikelen in goede staat retour hebben ontvangen. U ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging. De kosten voor het retour sturen, zijn voor  rekening van de klant. 

Let op: Artikelen die retour gestuurd worden dienen goed verpakt te worden om breukschade te voorkomen, hier is de klant zelf verantwoordelijk voor. 

Ik heb een artikel ontvangen, wat ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen per e-mail via info@vivioggi.nl. Wij komen dan met u tot een oplossing. Wanneer u het product terug wilt sturen, regelt Vivi Oggi een retouretiket voor u. Uiteraard streven wij ernaar dat u alsnog het juiste product ontvangt, mits op voorraad.

Ik ben niet tevreden over de service van Vivi Oggi. Waar kan ik terecht?

Stuur uw klacht per e-mail naar info@vivioggi.nl. Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en nemen contact met u op.